SL, SCCF, och Telenor

GoExcellent har rott i land en stor affär när dom får ta över driften av SL:s stora kundcenter (hittat via callcenter-bloggen). Telekomidag skriver om detta:

I vinterns tågkaos blev man blixtinkallade av ett nedringt SJ. Nu tar kontaktcenterföretaget Goexcellent också över driften av SL:s kundtjänst och biljettkontor, vilket förväntas spara SL 35 miljoner kronor per år.

Telenor lämnar en bra kvartalsrapport enligt Telekomidag. Svd Har vinkeln att det var bättre förr, DN går även dom på den linjen…

Via NewsDesk läser jag att Svenska CallCenter Föreningen har haft årsmöte och valt ny styrelse med bl.a. Johan Johansson från Ageris

Annonser

Etiketter: , ,

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: